ייצור שלטים במרכז

בהיותו הלב המסחרי והעסקי של ישראל, במיוחד באזור המרכז נדרשים בתי עסק למתג את עצמם ולהבליט את נוכחותכם באמצעות שילוט הולם, המושך את תשומת הלב של קהל היעד הרלוונטי ומבדיל אותם ממתחרים בענף. חברת אורניאון מספקת מענה מדויק לצרכים אלו בהיותה מתכננת, מייצרת ומתקינה מגוון רחב של סוגי שלטים במרכז. מדובר בשלטים בכל קנה מידה העשויים מחומרי גלם שונים ובטכנולוגיות מתקדמות, בהתאם לגישות מקוריות ובאיכות הגבוהה ביותר שאפשר לבקש.

סוגי השלטים וקהל יעד

אנו מייצרים קשת רחבה של סוגי שלטים המותאמים במדויק לצרכי העסק, עליהם נמנים שלטי דו מימד ותלת מימד, שלטי עמוד, שלטי דגל, שלטי ניאון ושלטי פנים. מעבר לכך, יש לנו את הידע, הניסיון והכלים לייצור שלטים מיוחדים ומקוריים עם חשיבה מחוץ לקופסא. השלטים שאנו מייצרים מיועדים לקהל לקוחות מגוון באזור מרכז ולבתי עסק מכל סוג, לרבות חנויות, מסעדות, משרדים, חברות הייטק, מוסדות ומפעלים.

ייצור שלטים מותאם לבית העסק

ברור לנו כי צרכי שילוט במרכז משתנים בהתאם לצרכיו, מאפייניו ונתוניו של כל עסק. לכן, בטרם  ייצור שלטים במרכז ולאחר היכרות עם בית העסק אנו מתכננים ביחד עם בעליו את השלט הטוב והנכון ביותר עבורו. התאמה זו נקבעת בהתאם לסוג בית העסק, מוצריו ושירותיו, מאפייני קהל היעד שלו והמסרים שהוא רוצה להעביר. כמו כן, בהתאם למיקום הפיזי של בית העסק, חזותו, הלוגו שלו ומידת היותו בולט, מואר או מוקף בשילוט נוסף. מעבר לכך, בחירת השלט מותנית כמובן ברצונות הלקוח ובתקציב המיועד לאמצעי פרסום חשוב זה. חשוב להדגיש, כי לנו יש את הנכונות והכלים הנחוצים להתמודדות עם כל רעיון וצורך, ולהפכם לכדי שלט איכותי המשרת באופן מוצלח ומקורי את יעדיו.

הליך ייצור שלטים

בהתאם לתוכנית עיצוב שלט שמסופקת על ידי הלקוח או על ידינו, נקבעים למעשה מאפייני הייצור מבחינת סוג החומריםממנו השלט מיוצר, מידותיו, עוביו ועמידותו. כמו כן, מאפייני השלט יקבעו את שיטת וסוג הצביעה, התאורה הנחוצה עבורו, באם מדובר בשלט שטוח או תלת מימדי וכן את סוג ומאפייני האותיות. כפועל יוצא מכך, ועקב ייחודיות המאפיינים של כל שלט, גם הליך הייצור הינו ייחודי ומשתנה בהתאם לנתונים המבוקשים. ההליך כולל בין היתר כיפוף ועיצוב ניאון, עבודות מסגרות, עבודות עץ וחריטה בעץ, עבודות חשמל ותאורה, צביעה והדפסה.

להזמנת שלטים ומידע נוסף

נדרשים לשלט חדש עבור העסק ומעוניינים בשירותי הדפסת שלטים במרכז? לנו באורניאון יש את המענה השלם עבורכם, בהיותנו חברה מנוסה המתמחה בתכנון, עיצוב, ייצור, הדפסה והתקנת שלטים במרכז. להזמנת שלט ופרטים נוספים הינכם מוזמנים ליצור קשר עם אורניאון תעשיות ניאון בע"מ בטלפון 1-599-505-605.

שניה לפני שאתם עוזבים

האם הספקתם לראות את תיק העבודות שלנו?