שלט מתכת ושלטי פח

מגוון חומרי הגלם המשמשים היום בהכנת שלט מתכת או שלטי פח הינם רבים ומגוונים.
נירוסטה, פליז, אבץ, ונחושת הן רק כמה דוגמאות לאפשרויות האדירות בתחום הזה.

לכל אחת מהמתכות האלה יש את המאפיינים הייחודיים שלה, ברק, חוזק, גמישות, קלות עיבוד, משקל ואת אותו אפקט מיוחד שהמתכת משדרת.
תפקידינו כאמני שלטים זה להתאים התאמה מדויקת בין סוג המתכת שנבחר לתוצאה הסופית המקווה.

מחפשים שילוט ממתכת? השאירו פרטים או התקשרו 072-3718999

שלט מתכת - תהליכי היצור

תהליכי הייצור של שלטי המתכת הינם בטכנולוגיות של עיבוד וחיתוך במכונות CNC ובלייזר המאפשרות חיתוכים מדויקים ביותר גם בצורות גיאומטריות מסובכות.

לאחר מכן במידת הצורך ניתן לשלב מגוון אפשרויות של צביעה לקבלת גימור מושלם. אחת האפשרות היוצרת אפקט מרשים במיוחד הינו חיתוך שלט מתכת בתלת מימד מה שמעניק לשלט מעבר לברק המתכתי גם עומק המאפשר לשלב אלמנטים של תאורה וליצור אפקטים שונים כמו תאורת "הילה" מסביב לשלט.

את שלטי המתכת מעוצבים לקירות ניתן למצוא בשימוש נרחב בעסקים הרוצים לשדר יוקרה וסמכות כמו משרדי עורכי דין, רואי חשבון, מנכ"לים, משרדי ממשלה ושירות ציבורי.

יש משהו במתכת המשדר עוצמה וכח המשתלבת מצויין עם עסקים שזה המסר שחשוב להם להעביר.

20190801_190615-1
20181212_122439-1

שלטי מתכת - שאלות נפוצות

התשובה לשאלה זו היא כי ניתן להתקין שלטי מתכת גם בשטחים ובמקומות חיצוניים אך שם כמובן יש להקפיד לצפות את המתכת בלכות או חומרי מגן העמידים ברטיבות ומונעים קורוזיה.

תהליך ציפוי המתכת בחומר המונע קורוזיה ניקרא בשפה המקצועית גילוון ובו מצופה המתכת בשכבה דקה של אבץ שהוא חומר העמיד בקורוזיה.

את המתכת המגולוונת ניתן כמובן לצבוע לאחר מכן בצביעה מיוחדת המוסיפה עוד שכבת הגנה למתכת.

התשובה לשאלה זו היא שזה תלוי…
תלוי בגודל השלט, בסוג המתכת, ברמת הגימור ובעיצוב אותו רוצים לקבל.

כמובן ששלטי פח הינם זולים יותר מהמתכות האחרות אך גם אותם ניתן לצבוע ולעבד בצורה כזאת שיראו טוב אם כי באופן כללי הם פחות מתאימים למקומות המשדרים סטייל ויוקרה כמו קניונים, חנויות מעוצבות ומשרדים יוקרתיים.

הזמנת השלט כוללת את התיכנון, העיצוב, הייצור, ההובלה, ההתקנה והשירות לאחר ההתקנה, כך שלמעשה אתם מקבלים מוצר מוגמר, איכותי עמיד ומעוצב שיתנוסס בגאווה  לאורך שנים ארוכות.

לסיכום

ניתן לומר ששלטי הפח והמתכת פותחים בפנינו עולם שלם של אפשרויות עיצוביות המתאימות גם לשימוש פנימי וגם לשימוש חיצוני.

כמעט ואין מקום בו שלט מתכת לא יכול להתאים, בין אם זה כשלט לדלת כניסה ממתכת, שלטי הכוונה ושלטים מתכתיים מהודרים המעניקים למקום תחושה של יוקרה וסטטוס.

אצלינו באורניאון תוכלו להיעזר בניסיון העצום של למעלה מ-20 שנה בתחום, להתייעץ, לראות דוגמאות ועבודות קודמות ועל פיהן לקבל החלטה מושכלת.

outside-ogxwhnfyvd2u2bl1kk77lmpc0q3lbkt6dcqgm4leac
5/5
הנה עוד כמה אפשרויות שיכולות לעניין אתכם

שניה לפני שאתם עוזבים

האם הספקתם לראות את תיק העבודות שלנו?