שלטים למסעדות ובתי קפה

שלטים למסעדות ובתי קפה הינם חלק מתרבות הבילוי של כולנו, בין אם זה מפגשים משפחתיים, פגישות אישיות, מפגשי חברים או מפגשים עסקיים אין כמו לשבת בבית קפה או מסעדה באווירה נעימה וחמימה אפופת ריחות נעימים, להירגע וליהנות.

אצלנו באורניאון אנחנו מבינים ששילוט למסעדות ושלטים לבתי קפה הם חלק מהחוויה אותה חווה הלקוח בהיכנסו ובשהותו במקום והם תורמים את תרומתם לחוויה הכללית.

מחפשים שילוט למסעדה? השאירו פרטים או התקשרו 072-3718999

שלטים למסעדות - התאמה מלאה ללקוח

בין אם מדובר על שילוט פנים או שילוט חוץ אנחנו רוצים שהעיצוב והאמירה של השלט ישתלבו באופן אופטימלי באווירה ובאופי המקום, אצלינו.

כחלק מתהליך תכנון השלט אנחנו מנסים לחדור לראש הלקוח, להבין את רצונותיו וחלומותיו הקטנים ולהגשים אותם בגדול תוך מתן יעוץ והכוונה מתאימה שבאה מתוך עשרות שנות הניסיון ומאות הפרויקטים שביצענו בכל רחבי הארץ.

20170919_124130_HDR-1
DSC02599-1-orferz612fw2uo6tapf2e0jmoxio6kou1mtiuo9bmy

כל מוצר שיוצא מהסדנא שלנו הוא מוצר ייחודי שהותאם במלואו לאתר הלקוח תוך הקפדה מלאה על דיוק, איכות חומרים גבוהה והרכבה איכותית וחכמה שלוקחת בחשבון גם את הצורך בתחזוקה שוטפת ולכן מתוכננת כך שתהיה נוחה וקלה לבצוע.

אנחנו יודעים שבבואכם להזמין שלטים למסעדות או לבתי קפה צצות בראשכם שאלות שונות ומטרידות שהייתם שמחים לקבל עליהן תשובות.

שאלות נפוצות על
שלטים למסעדות ובתי קפה

מסעדות ובתי קפה הן מקומות בילוי וככאלה הם חייבים להיות מעוצבים בקפידה, מזמינים, מוארים ולשדר תחושת נעימות הגורמת לנו להירגע מתלאות היום ולהיכנס לעולם אחר ולו רק לזמן קצר.

בשל הצורך הייחודי הזה עיצוב השלט למקומות אלו והשתלבותו בעיצוב הכללי הינו קריטי, אין כמו שלט פנימי מואר המושך את תשומת ליבינו ומפיץ בנו אור ושמחה המשתלבת בהנאה הכללית.

חלק נוסף ומשלים לשילוט הפנים הוא השלט החיצוני. שלט חיצוני מרשים, התופש את העין, מעורר ענין וסקרנות ומושך את תשומת ליבינו, מושך לקוחות מזדמנים ומהווה מעין הזמנה ידידותית להיכנס.

מעבר לשלטי הפנים והחוץ המוכרים אנחנו באורניאון מתמחים גם ביצור תפריטים מוארים הבנויים מאותיות מוארות ומתחלפות הממגנטות את העיניים ומושכות תשומת לב מידית.

שלטים ייחודיים כאלו הוזמנו והותקנו בכמה מסעדות שף מהמובילות בארץ וזכו לביקורות מדהימות.

שפע חומרי הגלם וטכנולוגיות הייצור מאפשרות היום לייצר שלטים כמעט מכל חומר. שלטי מתכת הכוללים מתכות כמו נירוסטה, פליז, אבץ ונחושת יעניקו לכם את המראה המלוטש, המבריק העשיר והנוצץ, שלטי העץ יעניקו לכם את המראה החמים, הביתי והרך יותר ושלטי הזכוכית והניאון המנצנצים יפיחו חיים בשלט ובעיני הלקוחות.
20160516_195540_HDR-1-1024x768
20170115_150531-1-1-orfidfhub13ptc5fdnvcscizxbgi9wm0idaw8kbep6

אז, במה אנחנו שונים מהמתחרים?

האמת, מאות הלקוחות שלנו יכולים להסביר את זה הרבה יותר טוב מאיתנו אבל חשוב שתדעו שאנחנו פועלים על פי כמה עקרונות ברזל שמהווים את האג'נדה שלנו לאורך שנים וביניהן מקצועיות, עמידה בלוחות זמנים, איכות גבוהה של חומרי גלם ומחשבה יצירתית.

אולם השוני העיקרי הוא בנפשות הפועלות, הרוח החיה והאיש שעומד מאחורי המוניטין הרב של אורניאון תעשיות ניאון הוא אורן ברקת, אורן אינו יצרן שלטים, אורן הוא אומן שמתעסק בשלטים ומשלב מעל 20 שנות ניסיון יחד עם התחדשות מתמדת בכל הטכנולוגיות החדשות, הבנה עיצובית לצד הבנה עסקית והיכולת המופלאה לשלב בין טכניקות חדשניות עם טכניקות "אולד סקול" שעמדו במבחן הזמן והכל במטרה להוציא מתחת ידיו את המוצר הטוב ביותר עבור הלקוח

שלט למסעדה - חשוב לדעת!

על השלט להשתלב באופן נכון בסביבתו. יחד עם זאת, הוא צריך גם למשוך תשומת לב. הסוד הוא לשלב בצורה מושלמת בין שילוט מואר המשלב בין שני הפרמטרים האלה ולאפשר לשלט להעביר את המסר שבו מעוניינים.

רוצים למשוך למסעדה, לבר או לבית הקפה שלכם כמה שיותר לקוחות? מחפשים שלט ניאון אטרקטיבי שיעשה זאת נכון וגם ישתלב בסביבתו בצורה מתאימה? אורניאון תעשיות ניאון בע"מ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מתמחה בייצור שלטי ניאון לעסקים, שלטים בהתאמה מלאה תוך התייחסות לכל הצרכים הקיימים. לסקירת שירותי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים

20170626_085055-1-orfhrg1qgj0a9o31r5rhgw8vqvtg8rc0tk025kwvy0
5/5

שניה לפני שאתם עוזבים

האם הספקתם לראות את תיק העבודות שלנו?