הדפסת מדבקות גדולות

מחפשים פתרון שהוא גם זול וגם מקצועי ואסתטי לייצור שלטים לעסק, שלטי חוצות ושלטי פרסום בכלל? הפתרון שלכם מתחיל עם הדפסת מדבקות גדולות, אותן תוכלו להדביק על כל לוח פרסום ולהפוך אותו לשלט אסתטי עם חופש עיצוב רחב ומלא. למעשה, כל שלטי החוצות הגדולים שאתם רואים לצדי כבישים מהירים, מבוססים כולם על שימוש במדבקות גדולות, וזה עובד מצוין.

למה דווקא מדבקות?

שילוט עסקי ושלטי פרסום בכלל הם מכשירים שיווקיים המיועדים להציג מסרים פרסומיים בצורה בולטת ואטרקטיבית. בכדי ליצור את השלט המושלם, אנחנו זקוקים לשני מרכיבי מפתח: גמישות עיצובית מקסימלית ופלטפורמה חזקה ויציבה במרחב לצורך הצגת השלט.

את המרכיב השני אפשר ליצור באמצעות לוחות קשיחים. לוחות קשיחים אלה משמשים אותנו בבית העסק עצמו מעל פתח העסק, מפוזרים בין מדפי העסק ועל קירות העסק והם משמשים אותנו גם במרחב הציבורי בתערוכות, על שלטי פרסום בכבישים מהירים ושלטי פרסום בכלל.

כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להביא את המסר השיווקי שלנו ולהניח אותו על אותם לוחות והדרך הקלה, היעילה והזולה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מדבקות גדולות.

כיצד מבוצעת הדפסת מדבקות גדולות?

השלב הראשון בתהליך ההדפסה של מדבקות גדולות הוא שלב התכנון והעיצוב. בשלב הזה בונים למעשה את הגרפיקה והטקסט של השלט על גבי תוכנת מחשב כדוגמת אדוב אילוסטרייטור או פוטושופ.

תוכנות אלה מספקות לנו גמישות עיצובית מקסימלית ואפילו אינסופית, ליצירת המסרים השיווקיים שלנו בתצורה גרפית אטרקטיבית שגם תומכת בערכי העסק. שלב זה צריך להתבצע על ידי מעצב מקצועי, שלוקח בחשבון לא רק את עקרונות העיצוב המקצועיים אלא גם את אופן היישום שלהם לצורך השגת המטרות השיווקיות והעסקיות של הלקוח.

בשלב הבא, מעבירים את קובץ הגרפיקה שיצרנו למכונת דפוס בפורמט רחב, המתרגמת את הקובץ לקנה המידה הדרוש לנו ומדפיסה את הגרפיקה על גבי מדבקת ויניל איכותית ברוחב מקסימלי של מספר מטרים.

על פי הצורך ניתן להפריד את עבודת הדפוס לכמה מדבקות שלאחר מכן תודבקנה זו לצד זו ליצירת השלט המלא. כעת, צריך רק להדביק את המדבקה על הלוח הייעודי ויש לנו שלט מוכן.

חברת אורניאון מציעה לכם שירות הדפסת מדבקות גדולות מקצה לקצה, כולל עיצוב מקצועי בראייה עסקית והדפסה דיגיטלית במכונות דפוס מקצועיות בפורמט רחב וברזולוציה מקסימלית.

שניה לפני שאתם עוזבים

האם הספקתם לראות את תיק העבודות שלנו?