חיתוך אותיות בלייזר

מחפשים פתרון לייצור אותיות לצורך בניית שלט לעסק? חיתוך אותיות בלייזר הוא לא הפתרון היחיד שעומד בפניכם, אבל הוא לבטח הפתרון המהיר, המדויק והזול ביותר שתוכלו למצוא. שימוש בעצמים פיזיים בתצורה של אותיות קיים עוד מתקופת ימי הביניים. אז יוצרו האותיות באמצעות יציקות מתכת או חיתוך בעץ.

ככל שחלפו השנים התפתחו הטכניקות לייצור אותיות תלת ממדיות פיזיות עד לכדי עיבוד שבבי ממוחשב CNC באמצעותו ניתן ליצור כל תצורה גרפית ובכלל זה אותיות באמצעות עיבוד של גוש גולמי. כל הפתרונות הללו עודם קיימים, אך כולם מאוד מורכבים ומסורבלים ולרוב גם מאוד יקרים.

חיתוך אותיות בלייזר הוא הפתרון המודרני ביותר לייצור אותיות פיזיות תלת מימד והוא מאפשר לכם ליצור כל אות וכל סימן גרפי בכל תצורה שתרצו בתוך שניות ספורות ועל בסיס שלל חומרי גלם.

למה משמש חיתוך אותיות בלייזר?

חיתוך, הטבעה, יציקה או עיבוד של אותיות, היא פרקטיקה שנועדה לאפשר לנו ליצור עצמים פיזיים שבאמצעותם ניתן להרכיב מסרים טקסטואליים וגרפיים תלת ממדיים. פרקטיקה זו נמצאת בשימוש רב בעולם השילוט לעסקים על בסיס ייצור אותיות פיזיות מובלטות אותן מסדרים על גבי לוח ליצירת שלט מעוצב ובולט.

ייצור האותיות לעולם השילוט מתבצע בטכניקות שונות, אך חיתוך אותיות בלייזר היא הטכניקה השכיחה ביותר, הן לאור הדיוק שלה, הן לאור קלות הביצוע שלה והן לאור העלויות הנמוכות שלה.

כיצד מבוצע חיתוך אותיות בלייזר?

השלב הראשון בייצור אותיות פיזיות, לכל מטרה שהיא, הוא שלב התכנון. בשלב זה יש להגדיר את האותיות הדרושות ולבחור את התצורה שלהן (גופן), המידות, הגוון, הגימור וחומר הגלם ממנו ייוצרו.

פרטים אלה מוזנים לתוכנת מחשב ייעודית שמתרגמת את הנתונים הגרפיים שהוזנו לה לכדי תכנית חיתוך באמצעות קרן לייזר. בשלב הבא, מקובע לוח גולמי של חומר הגלם ממנו ייוצרו האותיות על גבי תושבת ייעודית ומכונת הלייזר מתחילה בתהליך החיתוך באמצעות קרן לייזר רבת עוצמה.

כתלות בעובי חומר הגלם, סוג חומר הגלם וגודל האותיות, יכולה מכונת הלייזר להשלים את החיתוך של כל אות בתוך פרק זמן של שברירי שנייה עד מספר שניות בודדות, מה שמאיץ את התהליך ומוזיל מאוד את העלויות, תוך שמירה על רמת דיוק שהיא לא פחות ממושלמת.

שניה לפני שאתם עוזבים

האם הספקתם לראות את תיק העבודות שלנו?