לייטבוקס אותיות

20180116_121832_HDR

לייטבוקס אותיות הוא אחד מפתרונות השילוט החכמים ביותר שנוצרו אי פעם ועל אף שהוא עדיין אינו פופולארי במיוחד בקרב המגזר העסקי בישראל, המדובר באחד מפתרונות השילוט השכיחים והנפוצים ביותר בארה"ב.

אז מה זה בדיוק לייטבוקס אותיות, מהם היתרונות של טכניקת שילוט זו, היכן ניתן ליישם אותה ואיך מזמינים שלט לייטבוקס לעסק?

מה זה פתרון שילוט לייטבוקס?

לייטבוקס הוא מונח שעושה חיבור בין שתי מילים באנגלית: לייט – אור, בוקס – תיבה/ קופסה. המדובר בתיבה קשיחה ואטומה בעלת גוף תאורה פנימי הקורן כלפי חוץ דרך לוח חצי שקוף בחזית התיבה. על גבי לוח החזית מותקנות מסילות מעודנות ובלתי נראות, שעליהן ניתן לסדר אותיות, תווים וסימנים שונים על מנת ליצור מילים, משפטים ומסרים טקסטואליים.

IMG_20190210_174018

רוצים לייטבוקס שהותאם במיוחד עבורכם?
השאירו פרטים

 

בהפעלת גוף התאורה של התיבה, נראות האותיות הכהות בצורה בולטת על רקע האור האחורי ומתקבל למעשה שלט שבאמצעותו ניתן להעביר מסרים טקסטואליים וגרפיים, אותם ניתן לשנות בכל עת באמצעות החלפה ושינוי של האותיות המוצגות בתיבה.

מהם היתרונות של לייטבוקס אותיות ולמה זה משמש?

היתרון הבולט ביותר של לייטבוקס אותיות הוא היכולת לבנות מסרים משתנים בקלות ובמהירות באמצעות האותיות המתחלפות.

בתצורה הבסיסית שלו מספק פתרון זה אפשרות ליצירת שילוט מודולרי טקטסואלי בגוון אחיד, אך כיום קיימים פתרונות לייטבוקס בהם ניתן לשלב גם אלמנטים גרפיים בגוונים שונים ולבנות שלט עסקי בסטנדרטים גבוהים תוך שמירת האופציה לשנות את הגרפיקה והטקסט המופיעים על השלט.

שילוט אותיות בולטות באמצעות לייטבוקס ניתן ליישום הן עבור שילוט מרכזי לעסק (בדרך כלל בתצורה קבועה עם אפשרות להחליף מסרים בשולי השלט) והן עבור שילוט פנים.

פתרון הלייטבוקס מאפשר לעשות שימוש במגוון גווני אותיות וגווני תאורה ויכול לשמש לא רק ככלי להעברת מסרים טקסטואליים, אלא גם ככלי תדמיתי ומעוצב שיכול להשפיע ישירות על ביצועי השיווק והמכירות של העסק.

יכולת שינוי המסרים על גבי השלט היא מרכיב המפתח שהופך את פתרון הלייטבוקס לכל כך אפקטיבי ושימושי עבור כל עסק בכל מרחב. על גבי תיבת לייטבוקס תוכלו להציג מסרים משלכם ללקוחותיכם, גרפיקה של מותגים הנמכרים על ידכם ומידע כללי ללקוח.

שניה לפני שאתם עוזבים

האם הספקתם לראות את תיק העבודות שלנו?